Mar 10, 2010

The International Day of Awesomeness

Täna on The International Day of Awesomeness... and it sucks! Mu rühmakaaslased arvavad niigi, et ma olen hale luuser, kes tuleks esimesel võimalusel Emajõkke lükata kuna ma ei suuda samaaegselt hambaid pesta, süüa, riidesse panna ja telefoniga rääkida. Nende arvamuse kummutamisele ei aidanud kaasa ka fakt, et ma ärkasin kaks minutit enne seda, kui pidin olema hoopis mujal kui oma voodis ning ma olen siiani täiesti veendunud, et lapsed peavad sellise ilusa ilmaga õue saama. Mööda linna sibades korrutasin endale reiki põhimõtteid "just täna.. ma ei vihasta.. ma ei muretse" kuigi tegelikkus oli hoopis midagi palju muud. Õnneks olen ma niivõrd veenev, et ma suutsin isegi ennast uskuma panna, et kõik saab korda ning välisvaatleja ei sõima mind julmalt kamba kolmeaastaste ees läbi ning nad ei pane mind kõik üheskoos põlema. Mul oli õigus -> kiidusõnad paitasid mu pead oma tegevuse eest. Uuesti ühikasse maabudes hankisin endale siiski kiiresti teed kohvi, et Powerpuffi mängima hakata. Kas tõesti minu uus sõltuvus?

Tegelikult on pool päeva veel ees ning ma olen nõus riskima.

1 comments:

elexerdelex said...

International day of awesomeness!