Feb 6, 2012

Mooie dag *

Esmaspäev. Hommikul üles ärgates ei olnud kaugeltki seda tunnet, et nüüd uus semester on või et ma üldse uut semestrit tahaks. Õudne, eksole? Sellest hoolimata lükkasin end enne kukke ja koitu voodist välja ja seadsin sammud kooli suunas. Iga kolme sammu pealt oli tagasilibisemine ühe sammu jagu. Kirusin end, et oleks võinud mõnest sooja maa keelest pöördesse sattuda - hispaania või portugali või türgi - sinna jääks õppejõud mõnuga hiljaks kuid mina jõuaks enne teda.

Pärast hollandi keele loengut juhtus täpselt see, mis ma arvasin. Emotsioonid möllasid ning mõnusalt jahedas kliimas teetassiga järgmise õppehoone poole uisutades ja päikest nautides polnud muresid ollagi ning kõik oli ideaalne. Rääkisin päev otsa vasikavaimustusega kõigile, kes vähegi kuulata viitsisid (nende hulgas oli kindlasti ka neid, kes vaid viisakusest silmi ei pööritanud ning minema ei jalutanud), kui äge hollandi keel ikkagi on. Kõrvaltuba ohkas, kui kuulis, et loeng on kaks korda nädalas mistõttu... ta peab sellist mind 2 päeva seitsmest taluma. Ta eksis rängalt, sest emotsioon ei ole vaid pärast loneguid selline. Juba pea nädala kõik Belgia mälestused ründavad aju igat kääru ning mu vaimustus ei kao niipea.

Kes ei ole hollandi keelega kursi, siis kuulake näiteks bändi nimega Bløf, mis on moodustatud 1992 ning viljeleb pop-rokki. Ääretult mõnus koosseis. Minu esimene kokkupuude nendega oli kaua aega tagasi loo "Mooie dag" kaudu. Nüüdseks olen avastanud ka ülejäänud lugude võlu.




* mooie dag - ilus päev

0 comments: