Sep 18, 2009

Kaua võib?

Kell näitas hommikul seitse läbi mõned minutid, kui Garf ütles mulle, et ma mõtlen liiga palju, olles senimaani olnud arvatavasti viimane, kes seda lausunud veel polnud. Nüüdseks puudub mu tutvusringkonnas selline inimene.

Märkasin ise ka, et nõuan oma hallolluselt liiga palju. Märku andsid mulle selle nädala trennid, kus Kaia sõnastust kasutades olin ma käpard. (Aga käpard olevat nunnu sõna). Nii palju vigastusi ühe nädala kohta oli isegi minu jaoks liig. Võin vasak käsi südamel (sest paremat on valus liigutada) lubada, et sain oma õppetunni kätte. Mäletan ka öösel tänaval maculelet tantsides antud lubadust, mis sisaldas endas näiteks väidet, et hakkan suhtuma endasse kui inimesse.

Elu tahab elamist, mitte lahkamist.

1 comments:

Meelis said...

No, vähemalt ei öelda sulle, et sa mõtled liiga vähe, see oleks minu meelest palju hullem - elu oleks kergem, see õndsa teadmatuse asi, aga sellel lausel oleks väike solvangumaik juures... Seda, et sa mõtled liiga palju, võib aga hoopis lausa komplimendina võtta!