Dec 28, 2008

Kohustuslik kokkuvõte.

Aasta saab kohe läbi ja traditsiooniliselt tuleb teha möödunut kokku võttev sissekanne. Minu kokkuvõte on järgmine:
"Aasta (üle)mõtleja 2008" auhind läheb minule. Ühest lausest piisab?

Minu ideed on üldjuhul head. Ja nad sisaldavad endas auke nagu näljahädas vaevelnud rottide kätte jäänud Šveitsi juust. Mina pidasin seda alati ebameeldivaks. Kuni.. mulle öeldi, et "Augud on head, annavad võimalusi juurde." Mul oli tore plaan seoses kingitusega välja mõeldud, see aga kubises õhutusavadest. (Idee, mitte kingitus!) Veeretasin öeldud lauset ajusopis edasi tagasi ning avastasin, et ongi valikuid. Ja siis ma leitasingi, out of nothing, pappkasti! Mulle meeldivad nüüd meeletult augud.

Ma luban kinkida mulle nimepäevaks zonglöörimispallid. Aitäh. (Proovisin mandariinidega - ei ole ikka sama.)

3 comments:

Ott said...

Ma tean, et inimesed ei kannata kriitikat aga...

...miks sa arvad, et sa oled ainuke (üle)mõtleja? Miks sa ei märka teisi enda ümber?

...miks sa tahad nii väga endale mingeid kindlaid silte külge, et rohkem tõmmata teiste tähelepanu endale?

...miks sa sõltud teistest? Miks sulle läheb nii korda, mida teised arvavad? Miks sa ei taha jääda enda arvamuse juurde?

...miks sa nõuad endale kingitusi? Kas see pole mitte isekas ja enesekeskne suhtumine? Ja nimepäevaks? Sõbrad on enam selleks, et nende kaudu kinke saada.

...miks sa tahad niivõrd ideaalne olla teiste silmis? Miks sa ei võiks olla lihtsalt Merlen?! Kas see on niivõrd raske? Või on raske olla sa ise?

merlen said...

Vau. Pikk kommentaar.

Alustame lõpust. Millest tuleb järeldus, et ma tahan olla teiste silmis ideaalne? Osaliselt vastab see tõele ka, põhjust ma siinkohal ei avalda, sest on mingi osa mu eraelust mida ma ei kavatse kõigiga jagada. Miks ma ei ole lihtsalt Merlen? Aga äkki ongi see just mina? Ma ei tea tõesti, ma ei tea kes ma olen. Sina tead? Kui tead, ütle mulle ka. Oleksin tänulik.

Ma ei nõudnud midagi, ma lubasin. Mitte ei käskinud. Lubamisel ja käskimisel on vahe.

Ma olen harjunud teistest sõltuma, seda muuta on keeruline. Miks ma ei taha jääda enda arvamuse juurde? Aga miks ma peaks jääma, kui ma leian, et mu arvamusest on veel erinevaid arvamusi? Sa oled vastuoluline - nõuad, et ma jääks kindlaks oma arvamusele ja nõuad, et ma arvestaks teistega. See, et ma muudan oma arvamusi näitab rohkem seda, et ma ei ole kinni kindlates piirides. Tolerantsus!

Siltide kleepimise kohta ma ei oskagi momendil midagi korralikku öelda. See on hea küsimus. Tähelepanu saamiseks ma seda kohe kindlasti ei tee.

Ma ei ole väitnud, et ma olen ainuke. Ma ütlesin, et tiitel tuleb mulle. Oscarite jagamisel ei arva näitlejad ka, et nad olidki ainukesed, kes kandideerisid.

Anonymous said...

Ma arvan, et M. näeb küllalt palju inimesi enda ümber.

Ühes laulus on head sõnad: "Are you who you say that you are? The fact that we can't tell makes us like you even more".

Kriitikat ei kannata me tõesti, mitte üldse. Aga kas sina kannatad, kui sulle midagi sellist kirjutatakse ja sa tunned, et päriselt nii ei ole?