Dec 22, 2008

Oodates metamorfoosi.

Kui teie käest küsitakse, kas olete õnnelik muutub teie õnneskaalal number automaatselt väiksemaks. Sama juhtub ka momentidel, kui keegi palub teil, kui teie olete heas tujus, pildi jaoks naeratada. Suunurkade tõstmine jätab teist mulje kui vertikaalidioodist, kes on hullumajast põgenenud. Midagi reaalset seal ei ole, igast poorist kiirgab vaid teesklus. Mulle kui fotograafiahuvilisele on see teada - mina hõikan harva "Pildistan!". Hea viis kuidas teiste tuju rikkuda - küsige, kas nad on õnnelikud. Minust hoidke selle küsimusega eemale.

Nagu ütles üks pisike kolmerealine kiri, mis potsatas mu postkasti enne lõunat, võttes seal häbiväärselt vähe ruumi.. (Mulle võib alati kirjutada ja joonistada kõigest!) Alati on parem teada, mida sa tahad, isegi kui ennem kukub Kuu taevast alla kui sa selle saad. Mina tahtsin uuesti alustada. Keegi kontrollige, kas Kuu on veel taevas, mul põõsas akna taga varjab vaadet.

Oma tugevuse saad sa siis teada, kui sul pole muud võimalust kui olla tugev. PPPQMBZR

0 comments: