Apr 24, 2010

Tasakaal

Maailm ei ole must ja valge, halb ja hea. Pigem suudetakse näha heas ka halba kuid vastupidi mitte. Mõlema versiooni nägemine aga toob inimeste ellu tasakaalu, mida on vaja rahulolu säilimiseks. Vahepeal kaotame tasakaalu meelega, et teha uus samm. Ka kõndides on sammu astumiseks vajalik korraks ühel jalal seista, ning see on keerulisem kui korralikult maapinnale toetumine. Minu tasakaal oli kadunud, seisin ühe jala kolmel varbal ja kinnitasin, kuidas ma suudan suure taldrikuvirna mängeldes mitu kilomeetrit liigutada. Kui ma aga iga natukese aja tagant taldrikuklirinat kuulma hakkasin, pidin tõdema reaalsust.

Pärast loengut õppejõuga linna jalutades, ütles ta mulle, et ma olen ma suudan leida ka oma halva külje positiivsuse ning olen piisavalt tugev, et see enda kasuks pöörata. Üks samm korraga, kinnitan ma endale. Lähenen teise pilguga olukorrale ning püüan vähem sama aegselt rohkem elades. Püüa vähem. Ela rohkem. Kell neli öises Tartus meenus mulle õppejõu teine lause. "Igaüks vastutab ise oma heaolu eest." Pisike tõde mis on kerge ununema. Miski ei ole iseenesest hea ega halb, üksnes mõtlemine teeb ta selleks. Kui sa tahad võtta midagi negatiivselt, siis palun väga, see võimalus on olemas. Kuid teist süüdistada sinu tuju rikkumises ei saa. Sa kas lased tal seda teha või ei. Katsetasin eile - võtsin kogu vastutuse enda peale. It felt great! Teadmine, et mina ise olen enda ülemus ja jumal mõjub enesekindlusena.

Proovige. Leidke üles oma hea külg ning mis selles on negatiivset; oma halb külg ning selle positiivsus. Kui ise ei leia, otsime koos! :)

0 comments: