Apr 18, 2010

Tell me! Whatcha gonna do? When they come for you?

Tundsin, kuidas mind lõhki rebitakse ning ma omadega täielikult ummikusse jooksen. (Sest ennast vaid kahe tegevuse lõbustada ei ole minulik)Et päästa mis veel päästa annab, otsustasin minna nii kaugele poodi kui võimalik. (Kaks ühes - jalutuskäik ja ostud saavad tehtud). Tagasitulles sain Dustfingeri ja A'ga kokku ning nad panid mulle "Bad Boys" loo pähe. Laulan juba tunde. Esimene hetk, kus kadus nii ummik kui rebimine oli nendega mööda Emajõe kallast jalutades.

Poes mõtlesin, et luban endale midagi head tähistamiseks. (Tähistan uut nädalat. Oi, kui te vaid teaks kui palju kõike juhtuma hakkab. Arvatavasti püsin jalul veel vaid tänu oma hullumeelsusele.) Selleks valisin "Matcha Green Chai Latte" tee. "Eksootiline jook on valmistatud Aasia rohelisest teest ning idamaistest vürtsidest." Tassi sees nägi välja nagu roheline löga, mis paneb mind öösel pimedas helendama ning annab võimaluse mind lambina kasutada. Poleks nad riigi kaneelivaru sinna sisse valanud oleks see tunduvalt mõnusam olnud.Tänase päeva moraal: Uusi asju peab katsetama ning sõbrad on sageli parim ravim.

(Ma olen niivõrd väsinud, et ei suuda hetkel ühtegi parema pointiga sissekannet teha. Varsti võin teile rääkida, kuidas ellu jääda kui on nii kiire, et isegi magada ei jõua. Ma nimelt kavatsen ellu jääda.)

P.S. Mürakarude kalendris on tänane päev märgitud kui "Lennuilma ootamise päev". Geniaalne, kas pole?

1 comments:

Rõõmukukkel said...

Nemvalts tuleb järgmisesse selgeltnägijate saatesse saata!