Aug 21, 2011

Kuidas ma otsustasin loovaks hakata ja sääsehammustuse sain.

Nädala lõpu poole olen ma kuidagi jube endasse tõmbunud olnud. Olgu see siis põhjustatud viimaste päevade sündmuste või kooli lähenemise pärast, endale hakkab juba närvidele käima. Avastasin, et suve on jäänud veel vaid loetud päevad ja oma plaanidest ei ole ma peaaegu midagi korda saatnud. Näpud ei ole kitarrimängust valusad ja hollandi keele oskus ei paranenud ka. Eks tuleb kooli kõrvalt.

Mida ma siis suvi otsa tegin? Südamekujulisi keedumune. Keegi ei saanud aru, et need südameid kujutasid. Katsetan uuesti. Järjehoidjaid meisterdasin. Hammaste ja silmadega. Nüüdseks muidugi on SassTheCat seda juba hambaga katsunud, seega silma sees on suur auk. Ja hoidja hambad on õhukesest paberist tehtud, seega need tõmbavad rulli. Aga muidu on täitsa kobe veel.

EMT'ga proovisin läbi saada. Pärast seda, kui nad endale uue kodulehe hankisid ja mulle enam mu telefoniarvet ei näidanud, lõin käega ja ei ole nüüd kaua juba proovinud ka mitte iseteenindust kasutada. Nüüd siis otsustasin jälle proovida. Seekord nad lausa nõustusid mulle näitama arvet. Otsustasin, et muudaks parooli ka ära - muidu pea meeles neid xhtVjtpa1. Esimene katse: Ütles, et uus parool peab sisaldama ka vähemalt üht suurt tähte ja üht numbrit. Mul ei olnud selle idee vastu midagi seega proovisin uuesti. Katse kaks: Ütles, et parooli saab muuta tunnis korra, proovi 1h pärast uuesti. Lõin jälle käega.

Ja nagu pealkiri ütleb, otsustasin loovaks hakata. Tegin ümbrikke ja kaarte ja kõike sellist loovat näputööd. Lisaks võtsin kaamera jälle kätte ja ronisin päiksele lähemale. Sääsed nautisid tasuta lõunat ja mina sain pildi mida saab kasutada õpikutes "Kuidas valesti päikest pildistada." Prussakas jäi natukene etemalt pildile. Aga sellised mitmejalgsed ja jalutud on alati mind hoidnud.
Hämmastaval kombel sain paar päeva tagasi ka pildi, mis tekitas küll lõpuks rahulolu. Tegelikult oli seal seerias päris mitu pilti, mis mulle meeldis. Märja heina sees roomamine tasus end jällegi ära. Ehk ma peakski rohkem keskenduma mikromaailmale kui natuke suurematele asjadele, nagu näiteks Päike?

0 comments: