Nov 28, 2014

Kunksmoori eeskujul

Meil on külm. Mitte õues vaid toas. Ja no õues ka. Küte on küll põhja keeratud, kuid sellest hoolimata on radikas täiesti leige. Laua taga istudes saab tunda, kuidas veri soontes jäätuma hakkab ning lubage ma ütlen teile - no ei ole maailma parim kogemus. Üleeile jäin SaareNaiseRammu kuulama ning valasin endale keevat vett käe peale. Sõrmed olid külmast nii tundetud, et silm ka ei pilkunud. Vähemalt on õues lund!

Igatahes olen nüüd haige. Otsustasin Kunksmoorist eeskuju võtta. Olete seda lugenud, Kunksmoori? Lapsepõlvest olid mul meeles nukufilmikaadrid tahmasest eidest ning sellest, kuidas ta kellegi vanaemale punase tassiga teed tegi. Augustis aga lugesin raamatut ja no... milline fantastiline teos,  milline vaimustav tegelane!

"Inimesed on imelikud," ütles ta kajakale ja silus sassis sulgi. "Kui midagi tehakse teisiti, kui nad on harjunud, siis on see nende meelest kohe valesti ja paha.". Kajakas ei vastanud, sest ta ju oli ikkagi ainult lind. ("Kunksmoor", A.Pervik)

Kunksmooril on haigustega omanäoline suhe. Nimelt, ta jumaldab neid. Mis esimese hooga ei kõla ehk kõikse mõistlikuma tegevusena. Kui sellele aga mõtlema hakata, siis.. miks mitte?! Enne mandlioppi ma olin täiesti paanikas aga see oli nii põnev sest.. uus kogemus, juhhei! Muidugi, ma ei oota, et kõik haiged nüüd akna lahti teeks ja märja peaga seal istuks vaid lihtsalt leida üles see positiivne pool.Panin endale ka teatraalselt teetassi kapile aga... erinevalt moorist - ma ei suutnud kiusatusele vastu panna ja jõin ära.Ehk oleks ikka pidanud kibuvitsatee tegema..

Siiski, positiivsus. Näiteks. Mina keetsin täna hommikul vaid alumise osa pudrust põhja. Lõhkusin ainult ühe saapa luku ära. Vastu kappi lõin ka vaid ühe käe; kui ma trepil komistasin ja kinnikeeramata termosest teed graatsiliselt üle ruumi lendas, siis enamus sellest vedelikust jäi ikkagi termosesse (ma suutvat ühe nädala jooksul rohkem komistada kui mõni aasta jooksul, ei tea kas selle eest ka medaleid jagatakse?). Kopsu köhisin peaaegu välja - aga mustal turul saab selle eest äkki päris kobeda summa? (Legaalselt saaks ma juuste eest ilusalongides kuskil 60-70 eurot näiteks*, kindlasti keegi tahab kopsu ka). Avastasin, et suudan puidust laua peale magama jääda ning MJ ütles, et ma olen ikka üks väga kuum neiu. Tema lauseehituses figureeris ehk ka sõna "palavik", aga kes seda enam mäletab, eks.  Fliisiluku lõhkumise tagajärjel asendasin selle tõmbamisjulla juukseklambriga - ma tean alati nüüd kus mul vähemalt üks klamber on. 

Lõpetuseks teemakohast laulu ka.

* Kui te plaanite mulle nüüd kääridega külla tulla siis palun ärge tulge.

0 comments: