Jan 17, 2009

Anger cookies.

Rumal tüdruk.
Hüpata pea ees samasse mülkasse, kust just suure vaevaga on välja ronitud. Mis mõttega?
Rumal tüdruk.
Õpi oma vigadest, mitte ära astu kahe jalaga ämbrisse.
Oeh, rumal tüdruk.

Eile sai küpsiseid ja porgandit. Kes mind teab, siis nädala sees minu tehtud kooki (seekord siiski küpsiseid) saada on võimalik a) kui ma olen sunnitud küpsetama, b) kui ma olen vihane. Porgandid on minu vihatoit. Ennustage ise, kas eile oli A või B variant.

Miks pärast sõnade kuuldavat väljaütlemist saab alles aru, kui ebavajalikud need olid? Ühe korra on võimalik kilde kokku lappida. Kaks korda enam mitte. Või siiski on? See igakordne lubadus - rohkem enam rumal tüdruk ei ole. Lohutuseks jääb lause „If you're not willing to risk it all, then you don't want it bad enough." I risked it all.

Ma tahan oma Pina Colada teed. Meega.

1 comments:

anni said...

hola!,
Tead, aga ma imetlen sind sellepärast tohutult. Sa ei kujuta ettegi ...
ja usu, isegi rohkem on saadud..aga se ei tähenda midagi, sest kurbus on alat.(ja seetõttu pole se näitaja) Aga väärt on peale iga kukkumist uuesti tõusmine, ja ma usun et tõused.:D
Ja lõppude lõpuks, ehk sa kaugemas perspektiivis näed et see oli seda väärt. :)