Jan 11, 2009

das Unbewusste ehk mitteteadvus ehk teadvustamatus

Psühhoanalüüsi leiutaja herr Freud sõnas, et kõik meie soovid surutakse sügvale alateadvusse ja seda sealt iseseisvalt kätte saada on praktiliselt võimtu, olenemata mis hookus-pookust kasutad. Unenäod aga olevat vahend, millega alateadvus aegajalt pead tõstab ja vihjab. Minu omal hakkas igatahes igav ja ta külastab mind järjepidavalt igal öösel. Ta on nagu minu hea kaksik, kes teeb õigeid otsuseid. Mina aga salakavalalt kopeerin tema tegevusi ja tulemus on.. üllatus üllatus - meelepärane. Jah - ma jäljendan iseennast.

Mulle öeldi, et tore on, et ma asja vastu huvi tunnen kuid et minu praegune tegevus "see on sama hea kui kunstlille nuusutamine". Call me crazy, kuid mulle tundub, et ma lähen ja astun nüüd võilillepõllule, ehtsate lillede keskele. On tõenäosus, et ma komistan kivi otsa ja saan rästiku käest hammustada, aga on ka tõenäosus, et ma saan homme meteoriidiga pihta. Alates homsest läheb huvitavaks igatahes. (Mittemetafooriliselt sel teemal räägin ka varsti. Stay tuned!)

Ära oota kuni tunneli lõpus süttib valgus, marsi sinna ja süüta see kuramuse asjandus ise.Identiteedikriis.

3 comments:

Anonymous said...

1. Sa tead, kuidas ma freudist arvan.

2. Alati saab mõnda eneseabiraamatut lugeda, kui idkriis on.

3. Sa tead, kuidas ma eneseabiraamatutest arvan. ( :) )

4. Aga suvel jookseme üle võililleväljade. Ausalt. Siis pole idkriisi ka enam.

5. Mu alateadvus on pask. Röösk.

merlen said...

Kas sa tead mõnda võilillevälja?

Anonymous said...

Ei, aga kuskil kindlasti on.