Feb 19, 2009

I live in Köie street, just hanging around.

"Tere, minu nimi on postmodernistlik-eklektilise tarbimisühiskonna bipolaarne produkt ja ma olen anonüümne intellektuaal. Kirjutage mulle kiiremas korras rohtu või hakkan uuesti oma pead mõtlemiseks kasutama. Now isn't that a scary thought." Öeldi siin.
Rõhutan viimast osa.

Tänase päeva ma uitasin punktist A punkti B, tavaliselt mitte otse vaid ikka ringiga. Loengust loengusse, külge ei jäänud aga midagi. Rühmatööd - ma olin vaikiv kõigega nõustuv vari. Isegi härra Krulli loengus (Pedagoogiline psühholoogia) ei suutnud keskenduda. Konspekt oli elekriraiskamine. (Arvutis, eksole).
Keegi ei öelnud valjult, et "Oh, selle all mõeldi teda." Mõtetes ehk küll. Mis ma oskan öelda. Dreams have nasty habit of going wrong when you are not looking.

Mõned asjad on loodud mitte juhtuma. Ehk ka see. Ongi selleks korraks kõik.
Teie natukene imelik,
lillekapsake.

0 comments: