Mar 1, 2009

"If you want to be saved, first you have to go to Hell."

Viimastel päevadel kõlas minu läheduses laul "This is your life" The Dust Brothers esituses üpriski sagedalt. Mõtlen sellest, mis ei olnud. Mõtlen kõigest, täna ma usaldan end. Seejärel tuleb mängu film "Filth and wisdom", Madonna eelmise aasta looming, mis läks valmimiselt otse internetti kuna laulja soovis, et filmi ei teeks kuulsaks tema lauljakarjäär.

Nende kahe koostöös mu hallollus harjutusi tegi ning jõudis isegi järeldusele. Mis on otsus? Otsus langetatakse siis kui enam mõelda ei viitsita. Mingi tõenäosus on, et laiskus tuleb sobival hetkel. Ma ei tea, kas ma jäin sinna pidama, kuid ma hüppan endale mitte tavapäraselt pea ees vette, lootes iseenesest ujumisliigutusi tegema hakata. Ma ei mõtle enam.

"Elamine ja elust arusaamine on kaks ise asja. Arusaamine ei aita õigesti elada ja elamine ei aita elust aru saada. Elamine on rohkem vaistlik kui mõistlik tegevus. Ühed elavad instinktiivselt õigesti, ilma et nad vajaksid oma elust arusaamist. Teised saavad elust aru, aga ei oska elada." Kumma sa valid?

0 comments: