Mar 3, 2009

Todays fortune: Just smile.

Paberil olevatest ja erinevate inimeste poolt leiutatud teooriatest sai täna praktika. Veetsin õhtu Indreku, pisikese inimese, seltsis. Kohe nii pisike, et kaalub vähem kui Sass (the Cat). Võtsin ta sülle, samal ajal kõlas lause "Ole siis tädi Merilile hea laps". Ta vaatas mulle otsa ja.. naeratas. Järgmised pool tundi möödusidki teinesele naeratades ja juttu ajades. Oh, kui ta valdaks minule mõistetavat keelt, mis ta kõik räägiks. Kuigi me saime ka ilma selleta jutud räägitud. Mul on uus pisike sõber.

Öö oli esimene üle pika aja, kus ei nülitud kedagi ära. Hommikul tehti mulle teevett ja ennem küsiti, et kui pirukaid tehakse, kas ma sööks ikka ka. Loovuse tunnis sai tehtud kunsti ja origamit; kaktus, mis lubas, internetile toetudes, sirguda 12,2 meetrit kuid senimaani kasvas vaid miinustesse on pikem kui eales varem. Muutus toimus viimase paari päevaga. Maisist kirjutamise idee hakkab mulle isegi meeldima ning mul on suur kollane silt tekstiga "Mondays are mean". Tore on. (Ilma sarkasmita.)(Keskmine - esimene mõõtmine, alumine - teine mõõtmine, kõrgeim - viimane mõõtmine)

0 comments: