Dec 13, 2011

Nördimus

Paljud asjad tekitavad minus viimasel ajal nördimust. Näiteks see, et saime teisipäeva hommikul ühika kõrgemate jõudude käest kirja, kus öeldi väga ilusate sõnadega, et üliõpilased on lambad ja idioodid, "sest ei oska oma prügi prügikasti panna, seda ei ole enam probleemiks, et kast täis saab." Vaatasin kõrvale sellest, et õige sõna oleks pidanud olema "jäätmed" ning meenutasin oma boxi koti ära viimist esmaspäeva õhtul: selleks ajaks kui mina sinna jõudsin oli kast ääreni täis, luuk kinni ei läinud ning mitmed kotid olid seetõttu asetatud ümber kasti. Kasti kõrval seisis kahtlase välimusega kohalik "prügikastionu" ja naeris, et no kast on nii täis, et õudne kohe. Kirjutasin kõrgematele võimudele ning rääkisin, mis pilt mulle esmaspäeval avanes. Sai täna kirja vastu, kus räägiti pikem taustastoori (mis õigustas lammasteks sõimamist esimest korda) öeldi, et minu juttu lihtsalt ei usuta. Edaspidi käin kaameraga ringi ainult.

Teine nördimus oli põhjustatud ülikooli poolt. Ühes aines tuleb esitada homme aine lõpumapp, mille nimel ma olen mitu ööd üleval istunud ning mille ma sain nädalavahetusel valmis! Täna (note: päev enne esitamist) saatis õppejõud kirja, et sorri, tal on mõned nõuded valesti esitatud ÕISis, lugegu me uut juhendit. UUT JUHENDIT. PÄEV ENNE ESITAMIST. Jah, saime pikendust. Kui ta mulle nüüd vaba aega ka juurde annaks, siis oleks päris äge.

jne.

Tahaks pead vastu lauda taguda ja mõned ajurakud ära kaotada, võibolla siis sellised asjad ei tekitaks minus nördimust. Aga täna on eksam, seega ei saa lasta tujul ega ajurakkudel langeda. Täna tuleb särada!

0 comments: