Dec 15, 2011

Shh! Inside voices!

Tegin endale tassi kohvi. Siis veel ühe. Ja siis veel mõned. Kodused ütlevad küll, et minu tehtud kohv on kui "lahja roostevesi" kuid vähemalt mina saan oma platseeboefekti kätte. Teate, mis mu kohvijoomine tähendab? Just, nüüd on sess hakanud kõikidel võimalikel tasanditel.

ÕIS oli täna maas. Ma usun, et teate ka seda, mis tähenduse sellele omistada saab. Just nimelt - ainetele registeerimine hakkas. Kas Teil on juba registreeritud? Sain peaaegu kõik, mida tahtsin - mõne jaoks tuleb eksameid teha. Mina olen rahul. Kooliga on muidu praeguseks nii, et esmaspäeval võib mulle lilli tuua, sest siis on selle aasta viimane eksam. Enne seda tuleb muidugi etoloogiaga ühele poole saada. Viimase eksami suhtes on väga vastakad tunded. Ühelt poolt tahaks meeletult paberile õigeid vastuseid kirjutada, sest siis näeks õppejõudu jälle. Teiselt poolt, see on viimane kord selle õppejõuga (ning siis ei saa ma enam oma öökapiraamatuid põhjendada lausega "Ma õpin eksamiks"). Viimases loengus andis ta võimaluse meil küsida, mida hing ihaldab. Meie küsisime, kas ta mingeid aineid veel annab ning millal neile registreerida saab...

Katsetasin ükspäev, kui edukalt ma suudan meenutada esimese toakaaslae õpetatud žongleerimist. Hiljem mõtlesin, et munade kasutamine selle teada saamiseks ei olnud ehk kõige taibukam idee. Või oli mul lihtsalt tugev eneseteadvus ning usk. Põrandale midagi ei lendand ning lisakoristusnädalat kaela ei sadanud. Kuid edaspidi ehk kuulan siiski soovitust katsetada mandariinidega - parem kui õunad(või munad).
Kuna hakkab vaheaeg tuleb ühikas "kes on Tartus, see koristab" aeg. See on siis teiste sõnadega "boks on korras kui Nohik Tartus käib."

Aga üldiselt on kell neli hommikul, Punapea ei ole küpsetuspaberi all juba viimased kaks tundi liigutanud, ülemine korrus läks ka tund aega tagasi magama ning väga lärmakad noormehed mu akna taga on ka vaikinud. Kell neli hommikul magavad vist kõik selle ajavööndi inimesed..

0 comments: