Oct 28, 2011

Elus on kaks tähtsat reeglit:

... ära kunagi ütle kõike korraga.

Mul läks sõber sõjaväkke. Ütles, et oh kirjuta mulle, et tal igav ei oleks. Ma hoiatasin siis, et minu puhul ei ole normaalseid kirju oodata ju, kas ta riskib. Tema vastas aga enesekindlalt, et mida kahtlasem seda parem.

Vorpisin talle siis kirja, päris mitu lehte. Täna või homme peaks ta kätekõverdusi tegema, et seda kätte saada. Mind tegelikult täitsa huvitab, mis reaktsiooniga ta neid morsekoodis lehti loeb. Ei tea kas peaks varsti morsekoodi ka järgi saatma või suudab selle kuskilt koha pealt leida ...

1 comments:

José said...

See meenutab mulle täiega mu enda ajateenistust. Jagasin täpselt samasuguseid palveid välja. Loomulikult pumpasin terve kompanii ees kah nende kätte saamiseks :P
Öösel toimkonnas ei ole niikuinii midagi targemat teha kui korduvalt uuesti läbi lugeda või vastu kirjutada :)

Sõduriõpikus on ehk äkki isegi morse olemas.