Oct 8, 2011

Ettevõtlikkus jätkub

Sel nädalal on saadud nii palju tarkusi, et homme hommikul olen pannkoogid täiesti ära teeninud. Ootan põnevusega nende homset meisterdamist. Nagu ka seda, et homme saab magada, sest loeng ei hakka enne lõunat!

Mis siis sel nädalal oli? Kooli ja kodutöid. Kodutööd läksid üpriski edukalt, hoolimata sellest, et ma end superatakiga üle valasin korra. Vähemalt mõte töötas korralikult - esimene reaktsioon oli sõrmed laiali ajada, et nad kokku ei kleepuks.
Lisaks olin jälle ettevõtlik ning käisin koolitusel. Sel korral terrakota savi. Juhendaja rääkis pikalt ja põnevalt ning kõigile anti hunnik savi kätte ning kästi loovad olla. Ma näperdasin seda savi üht ja teist pidi ning.. no ei tulnud ei olnud säravat ideed. Lõppteosena valmis siis hunnik täringuid ja tigu, kuhu saab küünla sisse panna. (Tal on sarved veel puudu). Kui ta ahjust läbi käib näeb helendavat versiooni ka.
Reedel aga valmistasin murenukku. "Õpitoas valmistatakse murenukk, mis pannakse kaunistatud kotikese sisse. Murenukk on Guatemalast pärit imepisike nukuke. Murenuku valmistaja paneb oma mure selle nuku sisse ja mure ei kasva kunagi suureks – nagu see väike nukk." Legendi kohaselt tuleb juba valmis nukule oma mure rääkida, ta õhtul padja alla panna ning ta läheb viib mure ära. Ma tegin ühele ikka pikad patsid, et mu juuksed ka kiiremini kasvama hakkaks. Ja siis pärast seda on olnud kooli. Palju ja igasugust. Sain Jüri Alliku loengusse ja see mees on veel geniaalsem kui ma arvasin!

0 comments: