Jan 7, 2010

Muusikasoovitus: Jack Savoretti

Et sess kohe kohe läbi, tähistasin seda filmiga "PostGrad". Linateos räägib noorest neiust, kes on just saanud ülikoolipaberid oma ilusate sõrmede vahele ning.. ei suuda mitte kuskilt tööd leida. Natuke musta huumorit sessi lõpetamiseks.

Filmi muusika langes minu huviorbiiti suhteliselt kiiresti, seega sai sellega ka lähemalt tutvust tehtud. Sealt leidsin artisti nimega Jack Savoretti ning sellest alates olen kuulanud vaid tema loomingut, söögi alla ja söögi peale. Söömise ajal ka.

Jack Savoretti on noor pooleldi inglise, pooleldi itaalia artist, kes on laval koos oma hääle ja kitarriga. Vahepeal klaveriga. Tema laulukirjutamist võrreldakse Simon & Garfunkel'iga, tema hüüdnimeks on "Noor / uus Bob Dylan". Põhjusega sealjuures.
Tema muusika on ideaalne nii taustaks kui domineerivaks heliks, parandades (minul) üheaegselt mõistust ja hinge.

Lugusid, mida kuulata ma ei oska soovitada, sest minule pugesid nad kõik hinge. Tuntumad on näiteks "Harder than easy" plaadi nimilugu; "One Day", mis on "PostGrad" ametikul soundträkil; "Without", "Songs from different times", "Wonder", "Dreamers", "Between the minds" - mille video on üks ilusamaid mida mina olen näinud.

Miks ma nii kiiresti Jack Savorettist vaimustusse sattusin? Tema hääl, tema lood ning võimalus end pea iga looga seostada. Lisaks sellele suudab ta maailma hetkeks seisma panna ning tekitada tunde, nagu maailmas ei olekski midagi muud.

Rohkem infot leidub tema ametlikult kodulehel.

0 comments: