Jan 14, 2015

ooga booga shooga tooga

Üks eksam veel ja voila! mu selle semestri sess on läbi. Siiani on eksamid läinud üle ootuste hästi ning ma olen rahul. Nagu tavaliselt pakkus ka seekordne periood uusi teadmisi. Mõned õppimist mittepuudutavad on näiteks..

* Õppematerjal sel korral unenägudesse ei imbunud õnneks või kahjuks. See-eest nägin kolme õudusunenägu seoses kooliga ning... muud natukene kahtlast kraami. Näiteks, päike paistis, puud olid rohelised ning õhk suvelõhna täis. Kõndisin mööda tänavat kuni leidsin poriloigu. Seejärel avasin oma ussikujuliste kummikommide paki ja hakkasin neid lompi loopima. Ise seejuures karjudes "Põgenege!! Vabadus!!". Ning see oli üks mu mõistlikumaid öid. Üks ütles, et isegi hullud paigutaks mind pehmete seinte vahele ning teine uuris, kes mu diiler on. See nüüd ei olnud ju NII hull, eks? (Ussidest aga rääkides, te seda artiklit lugesite, kus paeluss ühe tüübi ajus aastaid pesa punus?)

* Saarlastega kooselu lööb järest enam välja. Eksamite ajal läks pool energiat sellele, et mõleda, kas ma pean Ö või Õ tähe kirjutama. Täiskohaga saarlane veel ei ole, sest kui kästi rääkida sarvilisest elukast, kes puhmas magas ütlesin uhkelt "Põder põõnas pöösas". Arenguruumi veel on. Põnev fakt: kõige rohkem vigu esineb lauldes "Tinasõdur" - pöline saarlane minus tõstab peab! 

* Kui kokku segada tatar ja seened, siis viimased omandavad... natukene vihmaussise maitse. Ma oletan vähemalt, et ussid ses koosluses just sel moel mekivad. Kes on mingil põhjusel kogemust omab võiks kommenteerida, kas on. Jätan inimeksperimendid tegemata ja maitseelamuse jätan vahele. Kuigi, tõele au andes maitses see toit päris hästi. (kes mu kokandusandeid ikka kiidab kui mitte ise)

* Liptoni uus roheline tee melissi ja sidruniga maitseb...nartsissilõhnaselt. Kui lõhnal oleks maitse, siis täpset selline see olekski. Vastates teie tekkivale küsimusele, siis ei, ma ei joonud lillevett. Ausalt. (Kuigi, eks tee üks heinaleotusvedelik olegi ju?)

* Viha füsioloogiliseks lahtumiseks läheb organismil umbes 90 minutit, seega kui kellegi välja vihastate, andke neile aega. Umbes poolteist tundi. Pole vaja kohe surkida.

* Iga inimene omandab infot erineval viisil. SaareNaiseRamm näiteks peab kõik õpitava läbi kirjutama. RoosaManna seeeest vajab täielikku vaikust ja põgeneb tavaliselt kööki. Siinkohal tunnistan oma teadmatust ning ei ole kursis, kas külmkapi lähedus on määrav faktor või ei. Mina, nagu sai avastatud, pean kellelegi infot edasi rääkima. Jay on mind nii palju kuulama pidanud, et ülikool võiks talle ka kraadi anda ning mina arvatavasti võlgnen talle ühe neeru. Kui mitte kaks...

* Kui eksameid oleks veel, siis ma hakkaks neid juba somaalia keeles kirjutama. Või teeks otsetõlget eesti keelde..  ooga booga shooga tooga = luua terviklik trauma probleemidega tegelemine. Kahju kohe, et traumaloeng eelmisel aastal ära juba oli.

0 comments: