Mar 19, 2009

Kui 307 tunneb igavust..

Loeng lõppes varem ja tekkis vaba aega. Maria loeng lõppes ka varem, temal oli ka vaba aega. Mis juhtub, kui toal 307 hakkab igav? Enamus teavad juba vastust sellele küsimusele. Yeah, eelmine nädal lubasin ma koletuid asju teha ennem kui blondi juuksevärviga tegemist teen. Eks ma nüüd söön oma sõnu.

Eilsesse jäi lisaks sponaantsele värvimuutusele ka trenn, mille nime ei suuda ma jätkuvalt meenutada, hoolimata minu suurtest püüdlustest ning teiste katsetest seda mu ajju söövitada. Jooga segamini pilatese ning capoeira soojendusharjutustega. Täna on lihased mõnusalt valusad. Ehk saab sellest miskit püsivamat?

Korraldasime täna "girls gone wild" õhtu, mis kujutas endast toakaaslasi ja endisi toakaaslasi + üht noormeest, kes õpetab salsat. (And he can move, trust me on that!) Õhtu kujunes toredamaks kui algne ettekujutus oli. Pealegi on hetkel väljas hingematvalt ilus, unustamapanev. Jalutama!

Enne filmi vaatamist (jah, head aega uni) kõlab peas tsitaat ühest mu lemmikteosest. "Kõik teed lõppevad ühes ja samas punktis, kallis Gladys."

0 comments: