Jul 3, 2009

Dream it. Live it. Love it.

Mul on üks sõber. Tegelikult on mul neid natuke enam, kuid momendil tuleb juttu ühest. Kui teda esimest korda nägin tuli koheselt teadmine, et tema muudab mu elu. Naersin omaette, sest nautisin seda tunnet. Esineb harva.
Mäletan hetke, kui ütlesin endale "Ah niimoodi ta siis mu elu muudabki". Kui mitu korda olen ma seda pärast veel lausuma pidanud, iga kord arvates, et nüüd oli viimane. Sisimas lootes, et see ei vasta tõele.

Tean tema unistust. Ta ütles, et kui see ei täitu siis ta ei tea kuidas edasi eksisteerida. Ma tahan ka midagi sellist tunda - teadmist, et kui midagi ei õnnestu siis on kõigel lõpp. Ta ainult ei räägi nagu paljud vaid ta ka tegutseb soovitu nimel. (Ning kui ta kirjutab loen ma andumusega nagu Potterifanaatik Potterit.) Olen õppinud elama mõtte järgi, et ükskõik mis juhtub, alati läheb elu edasi. Ebaõnnestumiste korral aitab see edukalt edasi liikuda. Samas aga, ei pane see piisavalt pingutama soovitu nimel. Kumba valida - orienteeruda ebaõnnestumise vältimisele või edu saavutamisele?
Mina püüan hoidada pettumustest, tema püüab saavutada. Õpin ümber ja leidsin vaikselt endale ka midagi sellist, mille nimel pingutada iga oma keharakuga. Will either find a way or make one.

Mida tema ja ta sõprus mulle tähendavad, ei oska ma sõnadesse panna. Ehk ei olegi vaja? Püüan tegudega seda väljendada ning olla temale samasuguseks toeks kui tema mulle.

0 comments: