Jul 29, 2009

Schumacher returns!

Kui mitmekordne maailmameister pensionile läks, siis räägiti mitu kuud seda, et ta tuleb tagasi. Mingi hetk nendest kõlakatest loobuti. Nüüd, kui Felipe Massa on haiglavoodis tulid kõlakad uuesti. Natuke pärast seda tehti ametlik teadaanne, et Schumacher tulebki Valencia sõiduks tagasi, Massa asemele.
Koheselt pärast seda kukkus kokku Schumacheri ametlik koduleht. Ma tunnen ennast hetkel osana suurest hallist massist, sest püüdsin ka sellele ligidale saada. Just nagu tuhanded inimesed peale minu. Tundsin end nagu nemadki. Võimalik, et te ei mõista mind hetkel, aga mul on supermõnus tunne. Kõik need nö draamad, mis panevad netti kokku jooksma (võtkem või Jackoni surm) ei pannud mind midagi otsima ega guugeldama. Ja nüüd, nüüd olen mina ka osa sellest hallist massist. Mõnus tunne on vahelduseks teada, et ma polegi selline friik nagu ma arvan end olevat või lihtsalt teada, et paljud inimesed tunnevad maailmas täpselt sama.

Ja ärge tulge mulle rääkima sellest, et ma olen tüdruk ja vaatan F1 ning see ei ole eriti tavapärane. So what. Las ma naudin seda, et osa maailmast hullub ja mina koos nendega!

3 comments:

L said...

ma tean rohkem naisi kui mehi, kes vormelit vaatavad..

merlen said...

Mina tean tunduvalt rohkem mehi. Ning enamus naised mu tutvusringkonnas ei mõista mu vormelivaatamist mitte üldse.

Lenny said...

I have no idea what you wrote, but I know you are happy about the title. jei!