Jul 18, 2009

KISS *

Pole midagi paremat, kui ühendada omavahel vihmane äikesetorm, võrkkiik ning Ray Lamontagne "Be here now". Kui siis ehk vaid Erko Niit lugu "Nii, nii see küll ikka oli" kõlamas ainsa helina pilkases pimeduses. Just sellised hetked selle kaose keskel panevad mind elu nautima.

Kaos, ilma liialdusteta. Ma tahan tagasi seda meelekindlust, mis mul oli mõned aastad tagasi. Rahmeldan end pooleldi haigeks ning pingutan viimse hingetõmbeni kuid märki sellest maha ei jää. Mida ma tegin tookord, et kõik sujus justkui iseenesest? Valetage kasvõi midagi kokku, ma ei mäleta nagunii enam, mis siis oli teisiti et toimis. Tunnen, kuidas miski pole mu elus hetkel püsiv ning turvaliseks saanud tegrid kaovad, kuid sellest hoolimata valdab mind rahu. Hämmastab ennastki oskus tunda rõõmu pisikestest asjadest, mida paljud peavad tühisteks või ei märkagi. Mu kaktus läks lehte; linnaliinibuss, millega mina mööda linna uhasin oli parema kiirendusega kui kõrval sõitev liiklusvahend; hall haab, mis seisis keset rohelisi kaski nägi välja kui nende vanaisa ja õõtsus nagu jagaks noortele õpetussõnu; kivi Alpidest; silt "teemeistri tee" <-- vaid vähesed näited. Kuidas mina, kes muudab karikakraga ennustamise ka kaelamurdvaks ülesandeks saavutasin rahu kaoses? Hoidsin asju lihtsana. Keep it simple.

Edit: KISS = Keep It Simple, Stupid

3 comments:

Riivo said...

Kusjuures, KISS on IT-s üsna levinud akronüüm ja tähendab just Keep It Simple, Stupid! =)

merlen said...

It all makes sense now. Seda seda ütles mulle itimees.. Aitäh mainimast. ;)

merlen said...

sest seda *