Sep 7, 2009

"Vasak jalg on väljaspool ja parem.. on teisel pool väljaspool."

Pühapäeva hommikut alustasin istudes kell üheksa hommikul veranda äärele jaheda ning hiljuti sadanud vihmast värske õhu kätte ning hakkasin lugema. Raamatut, kus puudus tsivilistatsioon, kõige igapäevasemad külalised olid kitsed ja jänesed, kõige ebatavalisemad aga ilves ja faasan aias või meri põrandal ja luiged peenramaal ujumas. Siis ma veel ei teadnud, et minu rõõm ja rahulolu võib veel suuremaks muutuda.

Täna kõndisin mööda pimedat tänavat, suu kõrvuni nagu mul oleks mingi haigus ja tundsin end üliõnnelikuna. Tunnen siiani. Miks? Täna oli selle hooaja esimene capoeira trenn. JA MA TAHAN TAGASI! Küüsi küll põrandasse ei löönud kui äraminekuaeg tuli aga koristaja käis ja vihjas lapiga, et me võiks lahkuda.. Keegi ei tahtnud.
Avastasin, kuidas armuda. Kõigepealt tuleb istuda noormehe kõrvale ning vaadata talle sügavalt silma, samal ajal kui tema naeratab nii et põlved võtab nõrgaks. Seejärel tuleb käed asetada atabaquele ja asuda mängima. Siis ongi armastus võimalik. Instrument, millele ma varem sositasin, et ta meeldib mulle on nüüd midagi palju enamat. Täna sai sellest armastus.
Pildi sain siit.

0 comments: