Aug 30, 2009

scheisse Gravitation

Gravitatsioon on midagi palju enamat kui lihtsalt kellegi hea idee. See on lausa seadus. Kehtib siiamaani. Katsetasin paar päeva tagasi ja suutsin ilma end vigastamata sellega hakkama saada mul on mitu suurt sinikat, et seda tõestada. Üks nendest päevadest*, kus kõndimine on keerulisem kui paistab ning objektid ilmuvad-kaovad kiiremini kui joodiku kätte antud viinapudel.

Oma sinikate varjamiseks tõmbasin talutüdruku riided selga, punusin patsid pähe ja läksin Mooste mõisa krundile hüppama. Täpsemalt olime Mooste mõisa veskimajas ja tähistasime sünnipäeva, mis erines nii mitmeski mõttes kõigist eelmistest, kus ma käinud olen. Näiteks ilmus korduvalt välja üks imearmas pisike hiireke suur ja väidetavalt pika sabaga rott. Tüüpilisele fotograafile kohaselt, ei näinud mina teda kordagi.

Nüüd olen ilma rotti nägemata jälle kodus, jätkuvalt patsidega (sest ma ei viitsinud neid lahti tehasest need sobivad mulle nii hästi) ja püüan pakkida. Jällegi see sama paanika - mida võtta, mida jätta. Kes lähiajal autoga Tartusse läheb oma marsuudi tõttu minu majast mööda uhab võib mulle hõisata. Mu raamatut ja kaktused (ja kapp) tahavad tohutult kohtuda minu ühikatoaga.
Homme hakkab kool. It's going to be horrible fun!

* Ei, ma jätkuvalt ei tarvita alkoholi.

0 comments: