Aug 25, 2009

Lähme sõidame!

Hommikul postkasti avades leidsin ümbriku, mis oli adresseeritud mulle. Sisaldas hulgaliselt pilte, millest ühe taha oli kirjutatud: "A koala on a tree outside my bedroom window". Pildil oli puud kallistav koaala. Vaatasin pettumusega enda toa akna poole. Saan vastu saata pildi tekstiga: "A bush outside my bedroom window." Nüüd ma tahan veel rohkem saarele, mis asub tasapinnalise kaarti paremas all nurgas. Who's with me?

Kuigi siin on ka huvitav. Näiteks üleeile loetlesime Leniga põhjuseid, miks teineteist armastame. Tegelikult sunniti usaldati mulle austav kuulaja roll- kõigepealt loetles ta üles punktid, miks mina teda armastan, seejärel miks tema mind. Jah, sõbrad on mul ikkagist lahedad. Seepärast ma teangi, et nad on olemas ka siis kui ma koaalat kallistan.

Haiguse tõttu ei tegele ma mitte millegi kasulikuga. Dustfinger arvas, et ma peaks praegust olukorda nautima ja võtma seda kui täielikku puhkust, sest varsti võib tulla aeg kui sellist luksust lubada pole võimalik. Mõtlesin siis puhata ja vaadata filmi. Ekraanil jooksis mingi paroodia, mis oli tunduvalt parem kui enamus sellelaadsed ebameeldivam kui kui istuda vannis koos elektril töötava vannipardiga.

Millal ma terveks saan? Ülehomme. Homse päeva veedan vaadates oma lemmikfilmi ning lugedes raamatut. Nädalavahetuse veedan mõisas. Ja siis tulebki kool! Ja mitte ainult, kooliga tuleb sügis ja sügisega tuleb uus hooaeg capoeira trenni! *kukub õnnest tooli pealt maha*

0 comments: