Dec 1, 2009

Muusikasoovitus: BB Brunes

Olen hiljuti komistanud ääretult hea muusika otsa ja jagan oma leide natukene. Alustame noortest prantsuse poistest, kes põristavad seda päris prantsuse r'i nii, et põlved võtab nõrgaks ning pildi värelema. Jutt on pundist nimega BB Brunes, kes andis hiljuti välja ka albumi "Nico teen love".
Lähemalt bändi kohta uurima hakates leidsin nende loo ka äsja Eestis esilinastunud Videviku saaga teise osa soundträkilt, prantsuse versioonilt. (Kas pole mitte kurb, et praegust generatsiooni noori mäletatakse tulevikus kui "Need, kes kummardasid sädelevaid vampiire").

Ma ei ole kunagi prantsuse keelt osanud ega ka õppinud mitte. Kuigi laulude kuulamise ajal on tihti soov ise kaasa laulda ning sellist hääldust ei suudaks ma piinamipingil ka arvavasti teha, meelivad need poisid ja nende looming mulle. Kuulake ise mõnda nende (minu arvates) paremikust. Näiteks "Perdus cette nuit" või r põristamist uues loos "Dynamite". Loomulikult ei saa mainimata jätta ka "Dis moi".

Kuskil öeldi nende kohta tabavalt. "Their music is Velvet Underground meets The Cure meets Cats". Mõnus!

0 comments: