Dec 1, 2009

Minu vabadus?

Näpud on valusad ja ma jumaldan seda valu. Ei, ma ei hakanud massohistiks. Sai eile kitarr kätte haaratud ning kasutatud ära võimalust, et Unholy Fables laulja istus kõrval ning õpetussõnu oli nõus jagama. Lisaks kitarrile oli meil tee, hunnik põlevaid küünlaid, kaks berimbaud, minu tehtud kaerahelbeküpsised, atabaque, pandeiro ning ääretult andekad inimesed, kes moodustasid mõnusa seltskonna. Laulsime ja tegime kitarri ning atabaque versiooni loost "Nothing else matters". Ja see kõik oli super. Mitte millelgi muul ei olnudki tähtsust. Käsnana imesin kõike toimuvat endasse ja nautisin hetke. Kui ma suudaks igas olukorras end nii vabana tunda võiksin kisendada kuidas kopsumaht lubab, et leidsin lause “Just living is not enough... One must have sunshine, freedom, and a little flower.” vabaduse osa üles.

Aga kui sul on kitarr, mida sa tahaks müüa / kinkida / annetada / laenata võid minuga ühendust võtta. :)

0 comments: