May 22, 2009

Nimekirjad ja capoeira

Alustan natuke hiljaks jäänud uudisega: TÄNA kella 23:30 - 24:00 vahel, Tartus Genialistide Klubis capoeira esitlusroda! Tulge vaatama!!
--------------------------

Paljudel inimestel on igavene nimekiri toimingutest, mis tuleb teha. (Minagi kuulun nende omajate hulka; unes veel ei koosta aga kaugel sellest ka ei ole.) Seletamatu vajadus täita listi. Kuid kui üks asi on sooritatud ning selle saab kõrvuni oleva naeratuse saatel maha tõmmata, tähendab see tavaliselt vaid seda, et suund tuleb võtta järgmise ülesande poole. Lõppematu lõpetamatus.

Tunde hiljem.
Täna oli tervitusroda homsele workshopile. Contra-mestre Renato, kes oskab vaid portugali keelt, läks kaduma. Telefoni ta ei oma. Keegi ei teadnud, kas ta jõudis laevale või ei - kell üks sadamas teda ei olnud. Kuulnud ei olnud keegi temast. Poole roda pealt saime kõne - ta on leitud!
Berimbaud üldjuhul ei purune, tegevat seda vaid siis kui ruumis on ülivõimas ja tugevalt positiivne energia. Meil läks kolm tükki katki.

Relax. Go with the flow. Silmside. Ära mõtle. Need on märksõnad, mis figureerivad minu to do listis nüüdsest.

3 comments:

anni said...

Tubli !
PS! ma pean vist rohkem aega linnas veetma- Magan kõik mõnusad asjad maha nii veel. :(

merlen said...

Ehk tõesti. Tartus toimub vahepeal mõnusaid asju. Ning ma võin öelda, et GenKlubi esinemine oli SUPER. Ma kirjusin end õhtu otsa, et ma kaamerat kaasa ei võtnud.

Sven said...

see ülitugeva ja positiivse energia jutt on müüt - aga ma saan aru, et see müüb. traat läheb katki siis, kui ta on ära hõõrdunud või vana. ja üldse, miks peaks hea energia midagi katki tegema, äkki teeb hoopis paha?