May 15, 2009

Teotahe vrs teo tahe

"teotahe" on mu uus lemmiksõna. Arvatavasti ei üllatu keegi, kuna mu praeguste põhifraaside hulka kuuluvad laused "Tee idee teoks" ning "Teod ütlevad rohkem kui tuhat sõna". Kes mu viimase aja fotoseeriaid näinud teab, et põhimodellid on jällegi mõnusalt sarvelised ja suurte punnis silmadega kodu seljas kandvad limused. 'teotahe' on vahva juba seepärast, et ta väljendab soovi tegutseda, 'teo tahe' aga aeglast venimist. (Ma arvan, et kui tigu ikka väga tahaks, liiguks ta kiiremini. Olgu sellega tegelikkuses kuidas on.)

Hetkeolukord on sõnad lahku kirjutatuna. Paigalseis. Istusin neli tundi arvuti ees, püüdes teha kodutöid. Selle ajaga valmis paberile 11 rida teksti, millest kolm hõivas enda alla pealekiri, ülejäänud oli praktiliselt copy-paste. (Hetkel on töö praktiliselt valmis, oskan keerutada ning oman sõpru, kes teavad kuidas adekvaatselt iba ajada.) Tunnen vajadust muutuse järgi, põnevuse järgi. Tahan uusi oskusi ja uusi kogemusi, uusi ja põnevaid mälestusi. Spontaansust! Kas see viib selleni, et oma kahekümnenda sünnipäeva veedan ma täiesti võõraste inimestega kohas, mille nime ma ei mäleta? Võimalik.

I want that every little thing I do is magic.

0 comments: