Apr 18, 2015

Käsitöö: informatiivne veiniklaas

Viimastel päevadel olen väga käsitöölainel olnud, sest see tõmbab lõputööstressi alla (pluss hädasti oli vaja paar projekti lõpetada). Sellega aga meenus, et paar ideed on täitsa jagamata.  Põhiliselt seepärast, et Lalla polnud oma sünnipäevakinki IKKA VEEL kätte saanud ja ma keeldusin üllatust rikkumast. Nüüd on aga üle antud ja võib teistele ka näidata. 
Ta kunagi kurtis, et oma isiklik Big Joe/Carl jt on puudu tema elust ning pärast seda ei olnud mul enam palju mõelda vaja, ainult tegutseda!

Tegemine on ülilihtne, ilmselgelt. Vaja läheb veiniklaasi ning miskit, mis jääks klaasi külge. Leida pea igast käsitööpoest. Minu kasutuses olnu tuli pärast ahju toppida ja lasta tal seal 150C juurs istuda 30 minutit. Kui ta vajaliku aja ära olnud on, ärge kohe välja võtke - tal hea soe olnud seal, ehmatab end katki äkki jaheda käes. Tehke uks lahti ja las jahtub ise.  Ning valmis ta (pesemiskindlalt) ongi! 

Parim tähelepanek, mis selle kohta tulnud on, ütles, et "Mida rohkem [veini/mahla/vett] juua, seda paremaks päev läheb". Mis ilmselgelt vastab tõele.
 Sõber tahis sünnipäevaks konjakiklaase, tegin ühele ka sellise peale siis. Ta on neid klaase korduvalt kasutanud, kuid suutnud alati vähemalt ühe karpi jätta. Eile, kui pilti palusin saatis ta ka pildi tekstivabadest ning oli segaduses, et miks ma just seda tahan, mis pildil pole. Ja siis selgus, et oi näe - ühel on tekst peal. Tore ju, kui veebruaris saadud kingitus aprillis ka veel üllatada suudab.

0 comments: