Apr 30, 2015

Kirjutamismuusika vol2

Vastukaja kirjutamismuusikale oli meeletu ja pakkumisi, mis veel sobiks, sain mitmeid. Egas ma kade inimene pole, jagan teiega ka! Lisaks siin nimetatule on sellist muusikat veel palju palju palju, kui kellelgi midagi geniaalset pähe hüppab siis võib jälle teada anda.

* World of Warcraft muusika. Sellistel mängudel on väga kindel heli ning seda taustaks kuulates tekib kohe tunne nagu oleks tõsine sõdalane ning see on see eepiline lahing, mis kõik otsustab. Nii mõnelegi on lõputöö täpselt samasugune. Seega, kuulake võimsat muusikat, olge võimas ja lõpetage (ülikool, mitte kirjutamine)!
Proovisin siis huvi pärast "Return to Castle Wolfenstein" muusikat ka aga see tekitas hoopis paranoiat, et nüüd hüppavad ämblikud kuskilt välja, sest.. teate, seal mängus oli neid liiga palju.

* Pachelbel - Canon in D Major -  mõnusalt tiksuv ja unistav. Sobib siis kui motivatsioon on juba olemas ning hoog sees.

*  Cloud Atlas soundtrack - kui me Mr.Holmesiga seda kinos vaatamas käisime, olime mõlemad lummatud muusikast, mida seal mängiti. Tom Tykwer ja sõbrad on hakkama saanud ääretult helisevate lugudega. Minu vaieldamatu lemmik on lõpulaul Cloud Atlas The End Title (kui originaalne pealkiri!), kuid midagi hingele leiab sealt igaüks.

* ThePianoGuys - neli meest, kellel on klaver ja ka tšello. Müüdud! Eelmisel korral mainisin Love Story Meets Viva La Vida, mis on kahe klaveripoisi kokkumix nagu selgus. Ei teadnudki, et nad lausa uhke pundi moodustanud on. Kui mina oma sõrmekesi sama kiirelt suudaks klaviatuuril liigutada oleks mul nüüdseks juba päris mitu lõputööd tehtud. Vivaldi kohtus Let It Go'ga

* Ikka ja jälle ei saa üle Tychost - kui ma muidu kiitsin tema plaati "Awake" siis unustage see, tegelik pärl on plaat "Dive" - varasemalt olin sealt plaadilt vaid paari laulu kuulnud ja nüüd ei saa enam käest seda. Üleüleüleülekõige on  "Epigram", sest see tekitab kujutluspildi vees solberdavatest haldjatest. 

* Peter Lee Johnson - noor tüüp, kes teeb kavereid igasugustele poplugudele ja miksib neid kõige muuga. Tal on viiul! Näiteks tema versioon Adele loost "Someone Like You" või siis miskit hüppavamt ehk Clean Bandit - Rather Be viiuliga või eelistate midagi, mis sisaldaks ka klassikalist muusikat ehk Taio Cruz ja Bach

* Kui ma Straussi kuulasin siis millegipärast meenus mulle ääretult sageli...vormel. Läksin poiste käest uurima, kuidas Straussi "Radetzky Marss" vormeliga seotud ning esiteks naersid nad mu välja ning seejärel pakkusid, et ehk on mingi imepisike võimalus, et see meenutab mulle Bizeti Carmenist tuntud lugu, mida auhinnatseremoonia ajal mängitakse. No ma teadsin alati, et ma kõige musikaalsem hingeke ei ole, aga tuleb välja, et elevant mitte ei astunud mulle kõrva peale vaid trampis seal tükk aega ning seejärel toppis kõrvad mulda täis - no nii sarnaseid lugusid kui need kaks ei ole mina varem kuulnud. 
Keskkoolis muusikatunnis oli hunnik kontrolltöid, kus õpetaja pani suvalisi klassikalisi palasid mängima ja me pidid paberile kirjutama, mis lugu on. Iga looga oli mul oma kujutluspilt, mille järgi neid meelde jätta - ojas ujuvad lambad, piparkooke varastav päkapikk..Nende kahe looga tulevad ühesugused kujutluspildid. Tee mis tahad.

0 comments: