Oct 25, 2009

Inspiration

Haigeks jäämine oli üks paremaid asju, mis minuga juhtuda sai. Sellele eelneb vaid võimalus minna reisile mööda maailma koos oma kitarriga. Ning kuna momendil ei ole mul isegi kitarri, siis selle tõenäosus on väike. Second best sobib ka. Julgen isegi öelda, et haigus oli vajalik. Inspiratsioon ründas mind hullemini kui palavik ja kurguvalu. Jah, iseenesest ei ole miski hea ega halb. Üksnes mõtlemine teeb ta selleks.
Ning mind hämmastas inimeste vastutulelikkus. Üks õppejõud viskas mu peaaegu oma kabinetist välja, et ma läheks koju ja end raviks. Mu toakaaslane võttis ilma pikemalt mõtlemata minu kohustused ühikas enda peale ning pakkus mu kaktustele hellust ja hoolt kuni mind polnud. ELU ON ILUS.

Gonna find some inspiration
Gonna take it real slow
No pressure on myself
I'm gonna go with the flow
Cos it seems like the only person I can't escape from is me
So I'm gonna open these old eyes, I'm gonna open them up and see
John Butler - "Inspiration"

0 comments: