Oct 11, 2009

...é defesa, é ataque, é ginga di corpo! *

Reede. Istusin arvuti ees tunde ja tunde ning kirjutasin. Pool kaks öösel, kui läks kaheksas tund kirjutamist, olid näpud sassis ning kirjutatul puudusid nii mõte, lauseehitus kui grammatika. Kinnitasin endale järjepidevalt, et varsti ärkab mõistus üles ja kõik liigub paremuse poole. Eesmärk oli kasvõi hambad risti järgmise päeva lõunaks (12:00) asi lõpetada. 11:32 sülitas printer välja viimase lehe ning ma olin 28 minutit oma graafikust ees. Kes sel ajal veel magas ärkas minu rõõmuhõisete peale.

Sellega oli minu nädalavahetus vabastatud õppimisest ja sain mõtted lülitada ümber järgnevatele sündmustele, mida olen oodanud sama palju kui karupoeg Puhh mett. Tartusse tuli üle pika aja ei keegi muu kui meie enda õpetaja contra-mestre Cocao ning me saame nautida kaks päeva (3h päevas) tema trenne. Lisaks eilsele trennile oli meil ka pisike esitlusroda öösel, mis rahvale tohutult peale läks. Kell neli tõmbasin teki üle pea ja läksin kiirrongiga unemaale.

Täna oli uuesti trenn, kestis üle kolme tunni. Kohal oli uues õpetaja Brasiiliast ning rahvast Tallinnast. Ja selle iseloomustamiseks jääb sõnadest puudusm sest üpriski raske on kirjeldada, miks on capoeira eriline.

Homme on äratus enne kella kuut, seega... over and out.

* "... on kaitse, on rünnak, on võnge!"

0 comments: