Oct 20, 2009

Stig flu *

Ostsin endale eelmine nädal suure hunniku taskurätte. Nii igaks juhuks, nagu siil sügisel varub õunu ja seeni. (Mina lapsepõlves alati olin mures siilide pärast, kui nägin pilte kus neil olid õunad okastes - ma olin enam kui veendunud, et nad saavad neid sinna vaid siis kui istuvad külmaga õunapuu all ja õun neile selga kukub. Ja kui suur õun pisikesele sinisilmsele siilile peale langeb kolksuga, ei ole see tore. ) Lisaks sellele, soodukas oli - üliõpilase elu, teate küll. Selle nädala kahe päevaga olen enamus nendest ära kasutanud ning kui mu toakaaslane veel mulle korra aevastamise peale "Tervist!" ütleb, kolin ma välja.

Võiks arvata, et haige olla on tore. Soe tekk, voodi, tee. Kanasupp ehk isegi. (No more movies for me) Minu haigus tähendab seda, et aevastan oma siseelundeid välja, loengutes värisen ning kõige tegemiseks kulub 13 ja pool minutit rohkem aega. Hääle poolest võiks musta lina ümber panna, vikati kätte võtta ja pimedas pisikesi lapsi hirmutas käia. Puhkusest on asi kaugel.

Täna rääkisin just tuttavale, kuidas miski ei ole iseenesest hea ega halb, üksnes mõtlemine teeb ta selleks, seega teisest küljes vaadates olen ma oma asjadega järjel, täna on JUBA teisipäeva õhtu, nädalavahetuse F1** oli põnev (nii põnev, et ma suutsin isegi Espião seda vaatama panna) ning minu savi-tigu sai kiita.

Panen silmad kinni, joon sooja piima meega ning kujutan ette nädalavahetust.

* swine flu tundus liiga jube
** armsad sõbrad, 30.10-01.11 toimub viimane etapp seega kannatage see üks nädalavahetus veel ära :)

0 comments: