Apr 13, 2009

Fake it 'til you make it.

Kuus kitse, kaks kassi, koer, hunnikute viisi linde, mutt/merisiga/liikuv tuust kõrvadega ning jalgrattur – kevad on käes ning loomastik marsruudil kodu-Tartu on tihedamaks muutunud. See nimekiri võib veel pikeneda, sest lõppsihtpunkt ei paista veel kuidagi. *ümiseb omaette: bussigaaa, sõidan maaa…*

Eile ütles Lennard mulle, kas proovides mu tuju parandada või olles vaadanud liiga palju sarja „Stop feeling sad and start feeling awesome!“. Võtsin teda kuulda, pooleldi jälgides ka ideed, mis sai sissekande pealkirjaks. Mõjus. Nautisin seda „swooshing“ heli, mida teevad lõpptähtajad möödudes. Tekib vaid küsimus, kuhu kadus see mõttelaad kaks päeva tagasi??

Vaadates aprilli lõpu ning mai alguse kalendrit, kus on märgitud sündmused, milles olen andnud nõusoleku osalemiseks, meenub suvi, kus ma olin nagu töömesilane, keda poleks võimalik ka tikutopsis paigal hoida. Feels great! Halb on aga see, et ma olen jätkuvalt ühest äärmusest teise, oskamata tasakaalus olla - ma pean olema kas ühel päeval mitmes kohas korraga või mitu päeva mitte kuskil.

Swooosh!

0 comments: