Apr 23, 2009

Take me or leave me.

Mulle kohutavalt meeldib Marilyn Monroe tsitaat "I'm selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I am out of control, and at times hard to handle. But if you can't handle me at me worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.", sest minu arvates taanduvad kõik suhted sellele - ollakse nii heas kui halvas.

Eile oli üks kummaline õhtu, mistõttu kvalifikatseerub see ka ühe toredama alla. (kummaline=tore) See sisaldas üht parimat jalutuskäiku, mis mu Tartus elatud aja jooksul toimunud on. Endale ootamatult keerasin teelt, mis vist otse mu voodi suunas, kõrvale ning külastasin paiku ja tänavaid, kus ei ole kaua viibinud. Kogu õhtu oli justkui tagasivaade mu elule; erinevaid paigad jutustasid lugusid seoses läbielatud erinevatest sündmustest, tänu millele ma olen see kes olen. Kell kaks öösel jalutas mulle vastu rebane, keda ma näen juba mitmendat korda. Seisime seal, mõne meetri kaugusel teineteisest ja vaatasime teineteisele otsa lõpuks lahudes kumbki oma teed. Mul on tunne, et temal oli samasugune õhtu kui minul. (Kohvi ehk tal ei olnud. Kahju, hea kohv oli!).

0 comments: