Apr 7, 2009

Öös on ideid.

Kevad! KEVAD. Keep smile on näos ning ideed tärkavad hallolluses nagu aastaajale omane. On häid ning on segaseid, imelikke ideid. Teate küll, minupärased teooriad ja mõtted. Viimased ideed tekkisid natuke enne südaööd üle parkimisplatsi kekseldes ning seletades, kuidas mulle sobiks mõlemasse kätte säraküünlad või lilleõied, sest kekslemine oleks kohe paeluvam. Teemat sai edasi arendatud (sest parkimisplats on siiski suur) ning jõudsime järeldusele, et kui mulle vetsupumbad kätte anda saaks minust üpriski hea Wii Raving Rabbids jänes.

Pärast pitsaküpsetust tuli ööpimeduses vastu itimees, kes mööda tuisates hõikas paar arvutiteemalist lauset ning, et tuli koosolekult. (Vt eelmise lõigu kellaaega! - toim.) Sellele järgnes minu arutelu, kuidas "seepärast ma itiinimesi austangi. Nad tulevad, sellisel ajal, tähtsalt koosolekult ning suudavad ikka veel tarka juttu rääkida". Sõnavõtt sai suure naerupahvaka osaliseks; mu kõrval olid itiinimesed. Siiski, sellest hoolimata olid nad võimelised pajatama mulle ITmaailma saladusi.

Ning jälle sain žongleerida! :) Homme tuleb ka vahva.
Päikest, ikka päikest!

1 comments:

Resistance said...

mõned itikad pole veel töölt lahkunudki, kui teised alles tulevad... umbes aasta tagasi said bioinformaatikud loa 24/7 oma arvutiruumis viibida :p aega võttis, aga läbi pressisid oma tahte