Jun 7, 2009

Pöördepunkt?!

Valisin kaua raamatu ja filmi vahel. Võttes arvesse fakte 1) raamatut ei suuda ma käest panna 2) homseks on vaja välja puhata, langes minu otsus filmi kasuks. Tõenäosus kiiremini läbi saada kui raamatul. Valikut ma ei kahetse.

See oli täpselt see, mis ma vajasin. Sellist mõju pole mulle mitte miski kaua avaldanud. Kuigi kell on kaks läbi öösel ning väsimus puudub (mis näitab vaid seda, et mu igaaastased unehäired tulid jällegi nagu kella järgi - juuni kuus) olen ma täiesti kindel, et ma saan täna magada. Enamgi veel, ma saan magada ilma õudusunenägudeta. Liiga optimistlik, arvate? Võibolla. Homme selgub.

Julgen uskuda, et mu küpsetamised on selleks korraks tehtud. Kes soovib kaerahelbe- või tartahelbe küpsised võib kontakteeruda. Sellist perioodi ei ole juba kaua.. ehk siis, mitte kunagi olnud. Mina ootan igatahes põnevusega homset..

0 comments: