Jun 11, 2009

Vananemisprotsessi teemadel

Nägin öösel unes kuidas me tuttavaga bakatöid kaitsesime mu algkooli ees pargis. Minu oma rääkis vampiiridest. Äkiliselt hakkas selgest taevast kostuma müristamine. Mida aeg edasi, seda reaalsemaks see muutus kuni imbusin unenäomaailmast pärisellu. Sass (theCat) jooksis mööda mu tuba ringi nagu oleks hunniku kassitoitu võitnud lotoga, mis põhjustaski unenäos nähtud kolina. Ringi tormas ta ikka mõnuga, kindel ei ole kuid on tõenäosus, et mu vihmavari lekib nüüdsest. Mul puudus küll vaimustus, et ta seda hommikul kell viis harrastas, kuid ei hakanud pahandama ka... kuni selgus, et ta oli adopteerinud hiire, kellega ta end nüüd lõbustas ning kelle ta otsustas kas a) kaissu võtta või b) mulle kinkida. Igatahes tõstis Sass oma uue sõbra mulle voodisse. Padjale. Birthday came early this year.Ta on mu peale senimaani pahane, et ma selle tal käest ära võtsin. Naersin öösel tükk aega olles rõõmus, et ärkasin.

Rääkides sünnipäevadest, siis - nüüdseks juba vähem kui kuu pärast - on vananemine plaanis. Ideed kas ja kuidas seda tähistada puudusid eile täielikult. Kuni mul kästi öelda, kas pean. Lubasin pidada. Kel mõtteid sel teemal, andke aga julgelt teada. Eile puudus mul täielik entusiasm sel teemal, täna juba on. Ehk seepärast, et ma mõtlesin välja, mis ma endale kingin selle tähtpäeva puhul? Uni mõjub mulle jätkuvalt häid ideid tekitavalt. Pealegi, 20 saadakse vaid korra eluaja jooksul.

Varsti on viimane eksam tehtud ja varsti saab jälle trenni ja see teadmine teeb praeguse aja ka heaks.

0 comments: